Sukkerfri og seig Brownies.

Jeg har fått flere spørsmål om jeg kan dele oppskriften til den seige og sukkerfri browniesen jeg serverte på morsdag, det kan jeg! Dog med litt tungt hjerte da det er en helt fantastisk Brownie jeg kunne tenke meg å ha for meg selv…

Du trenger:

Dette smelter du på lav varme i en kjele til alt er oppløst.

IMG_2826

Ta kjelen av platen, hell massen i en bolle og tilsett:

Visp til en jevn røre og hell i en 26×26 cm stor form eller lignende og stek på 175 grader i 22-25 minutter. Avkjøl i kjøleskap før du skjærer (om du klarer å vente).

IMG_2831

Dette er den beste sjokoladeoppskriften jeg har smakt, fibersirupen gjør at brownien blir skikkelig seig, noe jeg har savnet fra andre lignende oppskrifter.

IMG_2832

Server gjerne med råkrem (eggeplomme og sukrinmelis vispet tykk blandet med vispet krem), helt nydelig!

 

3 thoughts on “Sukkerfri og seig Brownies.

  1. Pingback: Ta påskekaka! | Velkommen til en sunn og frisk livsstil med trening, mat og vin.

  2. Pingback: Sukkerfri Spiderman cupcakes. | Velkommen til en sunn og frisk livsstil med trening, mat og vin.

  3. Pingback: 2 x Sukkerfri Brownies. | Velkommen til en sunn og frisk livsstil med trening, mat og vin.

Leave a Reply

