Biff og sånt.

Jeg spiser ofte biff flere ganger i uken, det er ikke fordi jeg flotter meg og vil vise “hvor mye penger jeg har” på Snapchat og Instagram eller for å gjøre andre misunnelige. Jeg har fått flere kommentarer på biffspisingen min som er på den sure og ironiske siden, “Biff nå igjen ja…”. Grunnen til at jeg spiser biff (med mindre det er bursdag eller lignende) i hverdagen er fordi jeg har funnet den på 50%  salg og fordi det er sunt. Og godt da!

IMG_4221

Her har jeg enkelt stekt biff, soppblanding med paprika og løk og dandert det på tallerkenen med aioli, salat og rømme. Det tar 10-15 minutter og lage, er fullt av proteiner og sunt fett. En middag som kostet kanskje 40 kroner per person. Ja til mindre matsvinn, mat på tilbud og biff!

Leave a Reply

