Min siste Iherbpakke, juni 2017.

Tenkte jeg skulle dele den siste Iherbpakken jeg fikk med dere, masse godsaker som vanlig!

Den nyeste questbaren (jeg klarte ikke å holde meg), som for øvrig var knallgod!
Den gode gamle sukkerfri “mars” sjokolade til Atkins, denne kaster jeg alltid med om jeg har plass, disse er kjempegode!
Sukkerfri drops fra Fifty50, disse har jeg kjøpt før, deilige å kvele søtsuget med!
Disse Stevitadropsene hadde jeg ikke smakt før, de var utrolig gode og geniale å ha i veska!
Den lille posen inneholder en smaksprøve på sjokoladepålegg med 40% mindre sukker, mørk og skummelt deilig smak…

Jeg kjøpte også dette kosttilskuddet som skal være bra for lav magesyre, jeg har slitt litt med at maten “ligger” litt for lenge i magesekken og skal prøve denne for å se om det hjelper. (Pepsin er et enzym som hjelper kroppen å prosessere proteiner)
For mye og for lite magesyre har faktisk ganske like symptomer, i tilfelle du har hatt lignende problemer og vil prøve noe nytt, dessverre er ikke leger i Norge så flinke til å huske dette med lav magesyre.

Iherbtips tas alltid i mot med takk! 🙂

Leave a Reply

