Diabetikermat, Kosthold, Lavkarbo, Lunsj, Mat, Middag

Cevice 2.0

Jeg lagde ceviche etter en oppskrift for en stund siden, les om det her, det var ganske godt men ikke perfekt… Jeg tok derfor med meg elementene fra den første og tilsatte egne preferanser, her er resultatet:

Helt fantastisk!

Jeg “kokte” laksen i sitronjuice (det er det som gjør retten ceviche) mens jeg hakket opp rødløk, hvitløk, mango, avokado, chili og rensket granateple og hakket koriander.
Så blander du alt. Enkelt og godt. Jeg serverte litt soyasus til.

Supersunt med lite karbohydrater, masse proteiner og sunt fett, vitaminer og mineraler! Skikkelig smaksbombe!
Jeg er ganske storspist og brukte 200 gram laks per person, til forrett eller lunsj kan du nok kutte ned laksemengden en del.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.