Cøliaki, Diabetikermat, Dietter, Frokost, Kosthold, kveldsmat, Lunsj, Mat, Sunnere hverdagsvalg

Sukkerfri og proteinrik superlunsj!

Jeg har som nevnt hatt en veldig travel periode i november med eksamensinnspurt, da er det lett å spise feil / for lite / for mye. Dette er en lunsj jeg lagde meg en del i denne perioden, det er egentlig en enkel lunsj som med enkle grep blir veldig fristende og deilig.

Cottage cheese, propud, sukkerfri topping (sjokolade og karamell,  de er kjøpt på www.tights.no, jeg kjøpte denne 3-packen. Husk at du får 50 kroner i rabatt om du bruker koden 7102Y! Anbefales til jul!).
Jeg kjøper også Propud på samme nettbutikk, for å gjøre lunsjen mer “julete” anbefaler jeg denne:

Når man har slike stressede perioder er det smart å gjøre sunn mat mer fristende, for mange så frister det jo ekstra med usunn mat og da er det hvert fall viktig. Man trenger sunn mat når man skal prestere!

Kan også brukes som frokost, mellommåltid og kveldsmat!

Proteinrikt, enkelt og godt! Her kan man variere med for eksempel sukrin gold, nøtter….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s