Kondisjonstrening, Styrketrening

Syk og klokketips.

Annonselenke

Sist uke var jeg syk hele uken, en liten forkjølelse på mandag som utviklet seg til bihulebetennelse og feber ettersom dagene gikk. Frustrerende første uka etter ferien når en har mye en skulle ha tatt igjen, både på jobb og trening.

Likevel har jeg over 12.500 skritt kl. 13.00 midt på dagen, jeg er nemlig så rastløs at det må røres på seg uansett om en er i dårlig form.
Jeg fikk Polar M430 av min kjære for noen uker siden og er veldig fornøyd med den. Den fungerer utrolig godt! Jeg brukte den blant annet på ferie i sommer, 8 netter i Polen, uten at jeg måtte lade! Da snakker vi god batteritid!

Klokka finner du her. Bruker du denne typen klokke til å logge aktivitet? Det er fort gjort å få seg en overraskelse både den ene eller andre veien.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.